Oferta

OFERTA

  • prowadzenie bazy danych klientów
  • przygotowywanie dokumentacji (oferty, pisma,
  • umowy, druki)
  • obsługa korespondencji tradycyjnej oraz e-mail
  • opracowanie korespondencji seryjnej
  • ewidencja czasu pracy pracowników
  • przygotowywanie raportów i prezentacji, np. wielkość sprzedaży według kategorii produktów
  • controlling i kalkulacje
  • prowadzenie kalendarza spotkań
  • przygotowywanie i przepisywanie tekstów (np. tworzenie opisów produktów do sklepu internetowego)
  • analiza działalności konkurencji (usługi, ceny)
  • śledzenie zmian przepisów prawnych
  • prowadzenie mediów społecznościowych
  • copywriting SEO (opracowywanie artykułów sponsorowanych, opisów produktów / usług)
  • wyszukiwanie informacji na zadany temat (research)
  • formatowanie prac dyplomowych, licencjackich, magisterskich, zgodnie z wymogami danej szkoły/uczelni: min. czcionka, interlinie, marginesy, przypisy, bibliografia, automatyczny spis streści, automatyczny spis tabel, rysunków, zdjęć, druk do pdf itp.
  • formatowanie danych z ankiet i badań zgodnie z wymogami: m.in. opracowanie tabel i wykresów
  • przygotowywanie prezentacji na wystąpienia, np. obronę pracy dyplomowej, konferencję.
  • tworzenie i aktualizacja baz danych
  • automatyzacja obliczeń w Excelu (funkcje, makra)
  • wizualizacja danych – tabele przestawne, dashboardy
  • przedstawianie raportów na mapie
  • wskaźniki finansowe
  • Excel, Word i Power Point dla przedsiębiorców
  • Excel dla początkujących
  • Excel dla średniozaawansowanych
  • Tabele przestawne
  • Excel w księgowości

Zdalne wsparcie w obsłudze administracyjno-biurowej firm, raporty, analizy, kalkulacje, copywriting. Jako wirtualna asystentka pomogę usprawnić prowadzenie biura i zapewnię pomoc w przygotowaniu prezentacji, tworzeniu baz danych, prowadzeniu mediów społecznościowych. Oferuję również szkolenia z Excela i Worda uwzględniające potrzeby informacyjne danej branży.

 kontakt@zdolnebiuro.pl
 796 590 559

Copyright © 2020 ZdolneBiuro.pl
Designed and Developed by Socially.pl